torsdag 3 februari 2011

början av lektion 5!

Hej!
jag (Alice) har jobbat lite hemma nu när vi inte hade någon lektion i måndags. Jag har främst läst igenom alla sidor jag hittat som jag tycker kan användas för att besvara min frågeställning, (Hur kan man öka konsumtionen av förnyelsebar energi?) Jag har hittat väldigt mycket info inom ämnet , det är min åsikt än så länge i alla fall.
 jag har läst igenom mina första källor mer noggrannt och försökt få en bra översikt över ämnet. På själva arbetet har jag bara skrivit några stycken, en liten inledning och sedan börjat lite att skriva om ämnet acceptans av förnyelsebara energikällor. Idag ska jag fortsätta skriva om acceptans och sedan kanske skriva lite om hur man kan förbättra synen på förnyelsebar energi.

Alice

1 kommentar:

  1. Ja, den förnyelsebara energin behöva lite extra marknadsföring, åtminstone om man tittar globalt.

    SvaraRadera